Ida dan Jijie

Walaupon hidup penuh cabaran...kita harus tabah menghadapinya

Monday, November 15, 2010

raya oo raya

arini Isnin...15 nov...
dak2 opis daa pakat amek cuti daa..aku ajer yg x cutinye..kesnye..mcm2 kes la yg membuatkan aku xleh amek cuti..hohohohohooho..
kes pertama...cuti aku mmg xder daa, tinggal lagi 2 ari jer woiii...
kes kedua...abee kene keje time cuti nie..abee keje dari 18 nov smpi la 4 dis
perkara yang membuatkan aku nk balik:
perkara 1: hari raya tue..xkan xnak balik kot
perkara 2: ada majlis tahlil kt umah bukit besor...
perkara 3: kak long satu famili balik tganu...huhuhuhu...

tetapi...kes pertama menyebabkan aku mmg xleh balik raya..uwaaa..uwaa..uwaa..

cara mengatasi nya adalah....treng teng teng..kurangkan amek cuti tahunan utk taun depan..save cuti utk perkara penting ajer...hahahaha...JPPKK..kasik ajer la aku ni trnsfr ke poli dungun..kompom aku leh jimat cuti..terutama cuti ari jumaat...

No comments:

Post a Comment