Ida dan Jijie

Walaupon hidup penuh cabaran...kita harus tabah menghadapinya

Tuesday, November 23, 2010

knp buhsan sgt arini??...knp??...

Arini ader miting opis...oleh kerana ader miting, aku pon makan nasik minyak ayam guring yg dibeli oleh Kak Faez seawal yg mungkin...sbb mcm daa bulih agak daa..kompom Pn S akan abeskan miting lewat...dan seperti yang aku jangka...mmg lmbat...n reason dia..oleh kerana arini kelas xder, stdnt bercuti...kita bulih la abeskan miting lmbt cket yea...siap bentang sumer portfolio daa....buhsan2

Pas jer abes miting..aku ngn sonoknya balik opis aku n duduk kt workstation...dgn senyuman lebar...nk connect la intenet...tiba2..teng teng..xleh connect intenet daa...broadband xleh guna..celcom..knp wahai celcom?...kak rin, ina pon sumer xleh nk connect intenet...mujur la wireless opis ni leh guna...ahaks...

Paling xbesh arini adalah....aku xleh cntct abee..last cntct abee aderla sblom aku masok miting td...kiranya daa awal pagi td la..tghari tipon...tp abee xangkat pon..abee kt site lagi kah?...huhuhuhu..windu abee..sob sob sob...kronik2...

1 comment:

  1. HoHoHo keciannya dia....tokleh contact abee dia laaa....ish ish ish...sabo ek tabahkan hati ek...nanti abee kol laa tue...kan kan kan....hehehe...peace!

    ReplyDelete