Ida dan Jijie

Walaupon hidup penuh cabaran...kita harus tabah menghadapinya

Tuesday, December 28, 2010

24 disember 2010

Pagi yg indah tu...ida n jiji bercinta2 an menaiki kenderaan menuju ke Polisas...JMSK..here i come again...ader jamuan farewell party..ahaks...tengkiu jmsk polisas...paling besh..ayat Pn S..awak x rindu kt saya ke syahida????......jeng jeng jeng...konpius aku...hanya sekadar tersenyum sengih sengih...hahaha..sempat la jugak setelkan TNB..PPD...anto kunci kuates...
Pastu...bahagi2kan pulut kuning kt jmsk polisas....huhuhuhu...akhirnya aku tinggalkan jua polisas...u r always in my mind...kt pszma ni..okai..bukan x okai...cuma camtu la...masalah problem aku yg paling utama adalah...aku cam malas nk start conversation...selama lebey seminggu ni..aku x penah lagi aku g makan2 ngn dak2 kt sini..paling tinggi pon aku pesan tapau jer makanan kt aku...
Lawak plak rasernya...rupa2nya susah jgk nk cari kawan2 baru yg sekepala nie....



Balik malam tu..tiba2 mama gtaw...esok nk turun kedah..g jmpe famili nadzirah..kami awai2 lagi surrender..x larat daa woo...sob sob sob...


25 disember tu...dalam kol 2 tu..kami siap2 nk g tgk wayang..Hantu Kak Limah Balik Umah..hahahhaa..mmg lawak...selain itu..ader upacara terbesar berlaku dalam family kami..mama n the gang on the way ke kedah utk merisik bakal adik ipar kami..ahaks...Ahad..26 dis tu..akhirnya termaktub secara rasmi..kami dapat bakal adik ipar baru..hikhikhik..sowi la..kami x leh hadir...
peace...ahaks...lalalala

No comments:

Post a Comment